2009. május 2.

Voltunk cirkuszban

Ismét Diósdra érkezett a vándorcirkusz. Már napok óta látjuk a sátrukat a kertünkből, és halljuk a zenét. Végre ma elmentünk (mama, anya és én) megnézni az előadást is. Nagyon klassz volt. Egy hatalmas sátrat képzeljetek el, aminek az alján fű (!) van, körben pedig padok és székek, ahonnan lehet nézni a műsort. És persze egy hely, ahol pattogatott kukoricát lehet kapni (a képen éppen ezt rágom). A műsor csuda jó volt: szerepeltek benne nénik meg bácsik (akrobaták, kötéltáncosok) és állatok is. Nekem a legjobban a bohóc, na és persze a pónik meg a kiskutyusok tetszettek. Jövőre újra megyünk, akkor már szerintem Raulka is jön velem.



A műsorszámok közötti szünetben a gyerekek kipróbálhatták, milyen dolog pónilovacskázni. Persze én is mentem két kört, ezt örökítette meg anya az alábbi videón:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése