2008. augusztus 9.

A szülinapi buli

Ma délután tartottuk a szülinapi bulimat. Amikor az ebéd utáni alvásból felébredtem, az egész ház és a kert fel volt díszítve lufikkal és girlandokkal, sőt a mamáék is rám vártak, még ajándékot is hoztak. Később befutottak az unokatesóim és a nagynénémék meg a nagybátyámék. Mindannyian hoztak ajándékot nemcsak nekem, hanem anyának (akinek szintén ma van a szülinapja) és a mamának is (akinek 5.-én volt). Szóval van mit ünnepelnünk.

A magam részéről sok-sok ajándékot kaptam, mivel a spanyol nagyiék és nagybátyámék is küldtek csomagot. Így aztán ma mindennnel és mindenkivel játszottam. De kár, hogy nem így telik minden napom!


Aztán előkerült a a torta is, amit a mama sütött nekem. Két szál gyertya volt rajta, amit egyedül elfújtam, és egy marcipán teknősbéka, amit azonnal megettem. És ezek után még belémfért egy nagy szelet torta is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése