2008. augusztus 9.

2 éves vagyok!

Végre elérkezett a nagy nap, ma lettem két éves!!

Ma, amikor felébredtem, apa és anya ajándékokkal a kezükben léptek be a szobámba, miközben a Boldog szülinap-ot énekelték. A csomagokat azonnal kinyitottam, nagyon kivi voltam, hogy mi lehet bennük és persze rögtön ki is próbáltam őket. Ma valahogy a reggeli nem érdekelt annyira, mint más napokon.

Újabban néha rámjön a hiszti. Ha valami nem úgy sikerül, ahogy elterveztem (vagy nem kapok meg valamit, vagy nem tudom felhúzni egyedül a cipőmet....), hihetetlen sírást rendezek, ami közben se nem látok, se nem hallok. Egy idő múlva aztán lecsillapodok, és minden visszatér a normál kerékvágásba. De közben (állítólag) kibírhatatlan vagyok.

Emellett azért jó dolgokat is csinálok. Például elkezdtem egyedül fel-le menni a lépcsőn, kapapszkodás nélkül. Párnákkal és egy Ikea-s fellépővel gyakorolok, amit a magas dolgok eléréséhez használok. Aztán élesben, kint a lépcsőn gyakran inamba száll a bátorság és megkapszkodom valamibe, de néha azért összeszedem magam és segítség nélkül lelépek, vagy föl:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése