2008. január 3.

A strandon

Most, hogy úgy tűnt, végre mindenki meggyógyult, elmentünk a strandra. Sajna, Blanca mama mégsem érezte jól magát és otthon kellett maradnia:(

Nagyon jól éreztem magam, sok érdekességet csináltam. A strand ideális hely számomra: Szabadon futhatok, nem kell félni hogy elesek és megütöm magam, olyan koszos lehetek, mint a kisördög, nem kell pelust hordanom, és a vízben kedvemre játszhatok, nem kell törődni vele, hogy vizes lesz a ruhám...

Néhány fénykép a strandon töltött napomról:

Itt egy gödörben vagyok, amit apával ástunk. Jó, ő ásta én pedig segítettem neki. Lerombolni...






Itt Judith nagynénémmel és Iván nagybátyámmal vagyok látható. (Csak hogy ne panaszkodjanak, az ő képüket is ide tettem.)









Itt pedig egyedül játszom az óceán parton. Remélem, még visszajövünk, mert ez nagyon izgalmas hely!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése