2008. január 9.

17 hónapos vagyok!

Már lassan alig tudom fejben tartani a hónapjaim számát, már 17-nél tartok! Most Las Palmasban ért a hónapforduló, mint annak idején, 7 hónapos koromban.

Ez egy zsúfolt hónap volt: utazás, Karácsony meg minden. Leginkább nyelvileg feljődtem. Bővül pár szóval a szókincsem, főleg a spanyol, kihasználva az itt töltött időt. A legfontosabb, hogy megtanultam megnevezni azt, ami az enyém (Mía).

A fogam is sokat zavart ebben a hónapban, bár fogalmam sincs, hogy végül kibújt újabb vagy sem. De az biztos, hogy amikor fáj a szám, csak bekapom a kezemet és az nagyon jól esik!

Elkezdtem zuhanyozni is, mint a nagyok. Mivel a spanyol nagyiéknál nincs kád, és a régi felfújható kádamat már kinőttem, így anyával együtt zuhanyozunk. A fényképen éppen az alvás előtti pillanatokban láthattok, frissen megfürödve, pizsamában. Már csak a jó éjt puszik és persze az elmaradhatatlan szopcsi voltak hátra a napból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése