2008. január 5.

Jönnek a Királyok...

Spanyolországba ma este érkeznek meg a Napkeleti Bölcsek, vagyis a három király (Menyhért, Gáspár és Boldizsár). Hoznak ajándékot a jó gyerekeknek (remélem nekem is), a rosszaknak pedig szenet(remélem én ezt nem fogok kapni). Ennek megfelően ma igencsak zsúfolt napom volt.

Ma reggel a kikötőbe mentünk fogadni a királyokat, akik 3 hajón érkeztek. Délután pedig az utcára mentünk megnézni, hogyan érkeztek be a városba. Ez egy kész show-műsor volt, rengeteg kamion kísérte őket, amiről jelmezbe öltözött fiúk és lányok dobáltak cukorkákat (jó sokat be is gyűjtöttünk). Aztán megérkzetek a királyok, mégpedig teveháton!! Én Menyhérthez mentem közel, átadtam a neki írt levelemet. Na jó, ahogy a fényképen is látjátok, apa nyújtotta oda neki, mert a teve túl magas volt, és így én nem értem fel.

A "felvonuláson" a Királyokon kívül sok más érdekesség is volt. Láttam például magát a Mickey és Minnie egeret. Persze kihasználtam az alkalmat, hogy lefényképezkedjek velük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése