2007. február 9.

6 hónapos vagyok!

Már egy fél éve, hogy a világon vagyok! Bár úgy tűnik, hogy csak tegnap hoztak haza a kórházból. Hogy szalad az idő...

Jelenleg nem tudok sok újdonságról beszámolni. Még mindig nem tudok rendesen mászni és továbbra sem szeretek túlzottan forogni, viszont nagon ügyesen ülök. A fényképen látjátok, ahogyan a kiságyam rácsaiba kapszkodom. Ja, különben az ágyamat már lejjeb kellett engedni, nehogy kiessek.

Az evéssel egészen jól haladok. Ebédre főzelékféléket kapok (répa, krumpli, brokkoli, karfiol, sütőtök), sőt ma már pulykamellet is ettem! Uzsira gyümölcsöket szoktam enni: reszelt almát, banánt, narancslevet, őszibarackot. Persze mindezek után még továbbra is szopizok mindig egy kis tejet. Így nem csoda, hogy egyre csak hízom, már kb. 7,4 kiló vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése