2008. június 7.

Már tudom, mi vagyok!

Egy pár perce kiderült, hogy fiú vagyok és Raulnak fognak hívi.

Kihasználva, hogy itt van Blanca mama, ma elvittek egy ilyen modern, 4D-s ultrahangra, bízva benne, hogy kiderül, mi is vagyok, még mielőtt hazaindul a mama. Szerencsére jó pillanatban, jó helyzetben találtak, így megmutattam: kisfiú vagyok! A lenti videón a legjobb pillanatokat láthatjátok.

Különben minden okés itt bent. Úgy növök, ahogy azt elvárják tőlem és nagyon jól érzem magam idebent. 16 hetes vagyok még csak, de a súlyom már így is 170 gramm! Meghagyom a többi méretemet is, hátha érdekel benneteket:


BPD (Koponya keresztirányú átmérője): 3,76 cm
OFD (Koponya hosszanti irányú átmérője): 4,44 cm
HC (Fejkörfogat): 12,92 cm
APD (Has hosszanti irányú átmérője): 3,65 cm
TAD (Mellkas harántirányú átmérője): 3,70 cm
MAD (?): 3,67 cm
AC (Haskörfogat): 11,55 cm
FTA (?): 10.61 cm
FL (Combcsont hossza): 2,11 cm
HUM (Felkarcsont hossza): 1,92 cm
ULNA (Könyökcsont hossza): 1,65 cm
TIB (Sípcsont hossza): 1,88 cm
RAD (Alkarcsont hossza): 1,72 cm
FIB (Szárkapocscsont hossza): 1,90 cm

Néhány sztárfotó:


Itt pedig a 4D-s ultrahang legjobb pillanatai következnek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése