2008. június 9.

22 hónaposan

22 hónapos lettem, de ami izgalmasabb, már csak 2 hónap van hátra a 2. szülinapomig!

Ebben a hónapoban a játéktudásom fejlődött a legtöbbet. Már kitalálok játékokat egyedül vagy a babáimmal. Szeretem őket eteteni, ültetni, altatni... Ezenkívül kirakózni is szeretek. Judith küldött nekem egy számosat (hasonló a halacskáshoz), amivel imádok játszani.

Az, hogy itt volt nálunk Blanca mama, meglátszik a spanyol tudásomon is. Sok olyan szót használok már spanyolul is, amiket korábban csak magyarul mondtam. Nem véletlen, két hétig csak spanyolt hallottam...


A másik kedvenc szórakozásom a zenehallgatás. Főként a kocsiban szeretem a gyerekdalokat hallgatni. Alig hogy elindulunk, én máris kérem, hogy "Kapcsolj zenét!" és egész úton képes vagyok a dalaimat hallgatni, sőt a kedvenceimet még éneklem is, igaz elég sajátos módon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése