2008. május 28.

Így megyek aludni

Minden nap a lefekvés elo"tti procedúra nálam ugyanaz. Most, hogy itt van a mama és azt akarom, hogy mindent együtt csináljunk, így apa nyugodtan le tudta fényképezni a folyamatot.




Elo"ször is zuhanyzom. Egyedül szappanozom be és mosom meg magam. Utána a törülközo"mben bevisznek a szobámba.



Ezt követo"en jól megszárítják a testemet. Ezt úgy szeretem, ha elo"ször mindenemet betakarják, és egy ideig a törülközo" alatt elbújhatok.



Aztán rám adják a pizsit. Ez a zsiráfos az egyik kedvencem.



Aztán a fésülködés következik. Bár ez nem tartozik a kedvenceim közé, mégis túl kell esni rajta, mert különben reggelre tiszta kóc lesz a hajam.



Ezután kivisznek a konyhába, ahol megiszom egy jó nagy pohár tejet. Ha mindent megittam, még szalvétát is szoktam kérni, hogy meg tudjam törölni a számat.



A szobámba visszatérve mindannyian leülünk a földre, és megmosom a fogamat.



Ha ezzel is végeztem, kezdem a puszi-köröket. Minden két normál puszival kezdo"dik. Utána megfordulok, hogy a hátamat is meg tudják puszilgatni, majd végül az "orr-puszik" következnek.



Végül bemászom a kiságyamba, és megkérem anyát, hogy takarjon be. Lekapcsolják a villanyt a szobámban és egyedül szépen lassan álomba szenderülök. A fáradtsági foktól függo"en akár 20 perc is eltelhet, mire "értem jönnek az álom-manók".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése