2007. december 7.

Mikulás!!!!

Hiheteten dolog történt: megérkezett a MIKULÁS!!! Már sejteni lehetett, mivel néhány napja anyáékkal az egész házat és a kertet is teleaggattuk Mikulás díszekkel, jelezve, hogy már várjuk az érkezését. És végre megjött, méghozzá személyesen is találkoztam vele. Először tegnap a mamáéknál láttam az utcán, ahol adott nekem egy csomagot. Aztán este pedig itthon bejött hozzánk, a házba! Hihetetlen, de igaz!! Beintegetett az ablakomon, aztán bejött, itt ült a nappaliban. Az ölébe vett, megsimogatott, beszélgettünk és adott ajándékokat. A fényképen láthatjátok ezt a csodás pillanatot.

Már azt hittem, hogy egy újabb évet kell várnom, hogy láthassam, de ma apa munkahelyén is meglátogatta a gyerekeket, köztük engem is. És újra adott egy kis ajándékcsomagot nekem is. Jó szívű, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése