2007. december 9.

16 hónapos lettem

Eltelt egy újabb hónap, ma betöltöttem a 16.-at is! Sokat fejlődtem, azt hiszem az elmúlt egy hónapban, főleg nyelvileg. Egyre több dolognak ismerem a nevét, és egyre többször megértik mások is, ahogy a nevén nevezem őket. Egyszer már megkérem anyáékat, hogy készítsenek egy Laura-magyar-spanyol szótárat, amit persze majd nektek is megmutatok. A baj csak az, hogy hetente bővíteniük kell majd:)
A fogakkal is egész jól állok: már alig lehet számon tartani, de kb. 13 bújt ki, köztük az örlők is. Mindig jönnek és jönnek, de nem nagy ügy, már hozzászoktam!
A hónap felfedezése azonban számomra a játék öröm. Sokmindent kipróbáltam, de a legjobb, amikor a játékok (például a birka vagy a csirke) felfalnak mindent, amit adok nekik. És közben még kiabálnak is: "Be-be-be" vagy "pi-pi-pi". Hát nem jó???!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése