2007. március 3.

Las Palmasban

Ma életemben először repültem. Az út egy kicsit hosszú volt ugyan (5 óra), de közben jókat játszottam, aludtam, ettem, így gyorsan eltelt az idő.


Elmentünk végre megnézni a spanyol felét a családomnak, Las Palmasban, akiket utoljára röviddel a születésem után láttam, így persze mindannyai vártuk már a nagy találkozást.

Akit még nem ismertem eddig, ő a nagybátyám, Iván. Ő nem tudott eljönni hozzám, amikor megszülettem, de most csak az én kedvemért jött el Fuertaventuráról Gran Canariára. Kár, hogy dolgoznia kell, így hétfőn már vissza is megy a szigetére, így ezt a két napot kell teljesen kihasználnom vele.


A nagypapámmal, Emilioval nagyon jól kijövünk egymással. Nem tudom hogyan, de olyan fura hangokat tud csinálni a szájával, ami hihetetlenül vicces. Megmutatta a madrait is, sőt még azt is megengedte, hogy megsimogassam őket. Ja, és nagyon szeretek a kockás ingeivel játszani.

A nagymamám, Blanca várt engem alegjobban. Persze, hisz én vagyok az első unokája, é solyan messze élek tőle... Végre ezen a héten több időt töltünk együtt, és végre be tud mutatni az összes barátnőjének is.


Judith nagynéném (vagy Kruska, ahogyan a barátai hívják) őrült meg velem a leginkább. Mindenhová magával cipel, ezer féle játékot kitalál és minden apróságot megmutat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése