2009. február 9.

2,5 éves lettem

Rohan az idő! Már 2,5 éves lettem!!! Igazi nagylány, legalábbis én úgy érzem. Ennek megfelelően már nagyon sokmindent egyedül intézek: az öltözés egy részét (ha jó napom van, fel tudom venni a bugyimat, a nadrágomat és a zoknimat; leveszem a pelusomat; felveszem a csizmámat és a szandimat), a zuhanyzást, sőt kezdek egyedül üldögélni a WC-n is, de ez utóbbit főleg csak "vészhelyzetben", ha anyáék nem érnek rá. Sokat játszom egyedül, kedvencem Linda baba, akit napjában többször kell pelenkázni és öltöztetni (az öltöztetést anyára bízom, de a többi az én dolgom). A játék mellett a másik kedvenc foglalatosságom továbbra is a rajzolás. Ebben is sokat fejlődtem: már tudok ember-formát rajzolni, mégpedig úgy, hogy azt mások is felismerik rajtam kívül. Az arányokon van még mit csiszolni, de azért szépen alakul a dolog. Ahogy látjátok is a képen, a sütőtököt még mindig nagyon szeretem, és persze azt is egyedül eszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése