2008. december 9.

28 hónaposan!

Újabb egy hónap telt el, telis-tele változásokkal az életemben. Egyrészt megszületett a kisterstvérem, ami nemcsak a mindennapjaimra, hanem ezen belül a játékaimra is nagy hatással van. Az utóbbi hetekben szinte minden babámat átkereszteltem, a ház már tele van Raul-okkal. Persze minden Rault etetni, fürdetni, pelenkázni és öltöztetni kell, néha fáznak is, akkor betakarom őket.

Időközben nagy is lettem: olyannyira, hogy már csak a WC-be vagyok hajlandó kakilni!!! A pisiléssel néha még akad egy kis gigszer, ilyenkor anyáék nem győzik mosni a ruháimat, de hát mit lehet tenni... Aludni persze még pelusban szoktam, de szinte mindig tisztán kerül le rólam!

Ja, és még valami. Kezdetét vette a "Miért?" korszak. Az álllandó miért-ekkel már lassan megőrjítem anyát és apát:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése