2008. február 9.

Másfél éves vagyok!!!

Igen, már másfél éves vagyok, vagy másként fogalmazva: betöltöttem a 18. hónapomat. Egyre kevésbé vagyok már baba, sokkal inkább egy igazi kislány lett belőlem.

A legújabb dolgaim egyike, hogy elkezdtem használni a WC-t!! Van még mit javítani a technikámon, mert nem igazán érzem még, hogy pontosan mikor is kell mennem, így ráülök aWC-re, sok időt elüldögélek rajta, és várom, hátha jelentkezik az eredmény. De hát valahogy el kell kezdeni, nem? Más különben minden változatlan. Talán nyelvileg fejlődtem a legtöbbet, és bár annyit beszélek, mint egy papagáj, mégsem bővült túl sokat a szókincsem.

Az egyik kedvenc játékom: labdázni a kertben! A fényképen láthatjátok, hogyan kergetem a a labdát. Újabban kezdem megtanulni, hogyan kell kéz nélkül, csak lábbal vezetni. Hátha jön már végre a tavasz, és többet ki tudunk menni a kertbe gyakorolni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése