2007. szeptember 21.

Minden nagyival

Tegnap minden bútort átvittünk az új házba, és mivel a nagyiék holnap már mennek is vissza Sapnyolországba, így ma nem mentünk dolgozni az új házba, inkább kihasználtuk még ezt a napot a gondtalan együttlétre.

Délelőtt vásárolni voltunk, de ebből sokmindenre nem emlékszem, ui. elaludtam közben. Utána egy étteremben ebédeltünk, ahol kaptam egy magas széket, így én is ott ültem az asztalnál, mint mindenki más. Ezután a magyar nagyiékhoz mentünk, és végre készült egy kép mind a négy nagyszülőmmel.


Utána sétáltunk egyet a Váci utcában Budapesten, ahol kaptam egy nagyon szép csirke bábot. Csak azt nem értem, hogy miért csak akkor mozog és beszél, ha van velem valaki. Amikor kettesben vagyunk egy hangja sincs...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése