2007. augusztus 9.

Az első születésnapom!

Egy éves lettem!!! Ahogy azt a képen is láthatjátok, alig hogy felébredtem ma reggel, sok ajándék várt rám ez alkalomból. Gyorsan elrepült ez az egy év. Szinte hihetetlen, hogy alig egy évvel ezelőtt jöttem a világra, és máris ennyi minden történt velem.

A legizgalmasabb változás, hogy megtanultam járni! 10-15 lépést is meg tudok tenni egyedül (ha szerencsés vagyok, talán keszül róla egy videó). Egyre többet "beszélek", amit nem tudom miért, de egyenlőre nem nagyon akarnak megérteni:) A számat evésre is egyre jobban használaom. Már egyedül szeretném ezt is elintézni: egyedül eszek villával, sőt az őszibarackot is inkább harapni szeretem, persze a magjáról, nem villával, mint a kisbabák...
Egyre többször hallok olyanokat, hogy "Nem" meg "Nem szabad". Ezt ugyan körülbelül értem, hogy mit jelent, de hogy miért ismételgetik annyit, arról fogalmam sincs:)

1 megjegyzés:

  1. Laura, como no tienes post de cumpleaños en tu blog en español, te felicito por aquí.

    Muchas felicidades y espero que este primer año de vida sea el inicio de una vida llena de éxito y que te conviertas en una gran mujer.

    VálaszTörlés