2007. május 9.

9 hónapos vagyok!

Már ugyanannyi időt töltöttem idekint, mint odabent, anya pocakjában! Tagadhatatlan, hogy az utóbbi 9 hónap alatt kevesebbet fejlődtem, de lassanként azért mégiscsak növögetek.

Az utóbbi egy hónapban motorikusan nem sokat fejlődtem. Egyre gyorsabban mászok, és sokkal ügyesebben állok. Már bármiben megtámaszkodva fel tudok állni, sőt mostanában azzal próbálkozom, hogy elengedett kézzel álljak. Egyenlőre még 1-2 másodpercig bírom csak.
A legújabb felfedezésem az ajtókhoz kötődik. Imádom kinyitni a szekrényajtókat, és megnézni, hogy mi van ott. A legújabb hobbim az olvasás: odamászok a könyvespolchoz, és addig pakolászom a könyveket, amíg nem találok valami kedvemrevalót. :)

Az evéssel úgy állok, mint korábban. Sokat eszem és sokfélét. Ma apa csirkeszárnyat evett, amit kinéztem a szájából, így végre kaptam belőle! Persze csak a csontot adta nekem, azt nyalogattam, harapdáltam. (Ezt a pillanatot örökíti meg a fénykép.) Remélem, legközelebb már egy kis húst is kapok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése