2007. április 9.

8 hónapos vagyok

Ma vagyok 8 hónapos, és ahogy mindig, most is leírom nektek, mi mindent tudok már.

Először is, megtanultam hanyattfekvésből felülni, én, teljesen egyedül. Másodszor, ahogyan azt az előző bejegyzésben is olvashattátok, már kezdek normálisan, előrefelé mászni. HArmadszor, teljesen egyedül fel tudok már állni, ha valamiben meg tudok kapaszkodni. Sokszor hagynak engem egyedül apáék, hogy felálljak, de még van egy kis bajom egyensúly dolgában, így persze már nem egyszer sikerült kidőlnöm:) MIndezeken túl, ha megfogják a kezemet, már kezdek lépegetni is. Az alábbi videón az egyik első "utamat" láthatjátok.



Egyre több mindent csinálok már a számmal is, berregek az ujjam segítségével, vagy váratlanul sikítani kezdek mint egy őrült, vagy egyfolytában azt ismételgetem, hogy "bábu, bábu..." Ha rákezdek, egy percre sem hagyom abba:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése